בריאות מעל הכל – איך נמנע מכאבי גב כתוצאה מציור ביהלומים?

קל להיסחף לתוך העבודה

אלו מאיתנו שכבר התנסו בציור יהלומים כבר יודעים עד כמה זה ממכר. פעולת ריצוף היהלומים לא רק מספקת, אלא גם דורשת ריכוז וקשב רב. כנגזרת מכך, רבים מאיתנו במהלך תהליך הציור, מאבדים תחושת זמן ונסחפים לשעות ארוכות לתוך העבודה. עבודה מאומצת שדורשת ריכוז, רכינה ותשומת לב לפרטים קטנים יכולה לא פעם להביא ללחץ על חוליות הצוואר והגב ומכאן לכאבים. מדובר בחוויה לא נעימה עבורנו בשעת הציור שיכולה ליצור אי נוחות בשגרה היומיומית שלנו.

אז מה אפשר לעשות?

על אף שמדובר בבעיה לא נעימה, האמת היא שלא הכל אבוד. באמצעות כמה טכניקות שונות, ניתן למנוע את כאבי הצוואר ולוודא שאנחנו מסיימים את העבודה ללא שרירים תפוסים. בשביל לעזור לכם להנות מחווית הציור ביהלומים האידיאלית, אנחנו בארטלי ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיכולים לעזור.

קחו הפסקות בשביל להתמתח

כשעוסקים בפעילות שהיא מהנה, זה בלתי נמנע לאבד תחושת זמן. עם זאת, שהייה באותו מנח גוף לפרק זמן ממושך עשויה ליצור לחץ על הצוואר ולהביא לכאבים. ולכן, כשאתם יושבים ומציירים ביהלומים, חשוב שמידי פעם תקומו, תתמתחו ותשנו מנח. תוכלו להתנער, לסובב את הראש, להתמתח ובגדול לעשות כל פעולה שתאפשר לגב שלכם לשחרר את המתחים והלחצים שמופעלים עליו. בנוסף, כיוון שהצביעה באמת מהנה מאוד וקשה לקבל תחושת זמן – שימו שעון. אחת לשלושים דקות וודאו שאתם מתמתחים לכמה דקות ותחזרו על כך עד שתסיימו את סשן הצביעה שלכם לאותו היום.

Woman Touching Her Back

תשדרגו את פינת הישיבה

אם אתם יושבים על כיסא עץ קשה סטנדרטי – יכול להיות שהגיע הזמן לשדרג את פינת הישיבה שלכם כך שתהיה יותר ארגונומית ומותאמת לגב. חפשו כיסא משרדי איכותי עם ריפוד, שיכול להתכוונן לפי גובה ושיפוע. במידה ואין לכם תקציב לכיסא איכותי, הוספה של כרית נעימה למושב הכיסא יכולה אף היא להקל בכאבים ולעזור למנוע אותם.

התאימו את משטח העבודה למימדים שלכם

אז נכון, הכי מפתה לשבת על היצירות שלנו בשולחן הקטן בסלון הבית או שולחן האוכל במטבח. עם זאת, יכול להיות שהמימדים של השולחנות האלה לא מתאימים לגובה שלכם. וודאו שאתם עובדים על משטח שמתאים לכם, כך שהקנבס קרוב יחסית לפנים שלכם באופן שתצטרכו להרכין את ראשכם כמה שפחות. תוכלו לרכוש שולחן ליצירה או שולחן מתכוונן. לחילופין, תוכלו לבחון את שולחנות הבית השונים ולראות איזה אחד מהם הכי נוח עבורכם לחווית הציור.

שימו לב ליציבה שלכם

בתכלס, אולי הטיפ הכי חשוב שיש לנו לתת לכם הוא פשוט להיות קשובים לעצמכם. במהלך היצירה אמנם קל להיסחף לשקט והרוגע של פעולת היצירה, אבל חשוב להיות קשובים לגוף שלכם. שימו לב שאתם לא כפופים מידי, החליפו מידי פעם מנח ישיבה ווודאו שהגב שלכם לא מאותת על כאב. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0