כך תימנעו מכאבי ידיים ומפרקים כתוצאה מציור ביהלומים

הזמן טס כשנהנים

ציור ביהלומים הוא תחביב קליל, כיפי ואחד שיכול להתאים לכולנו. התחביב המופלא מעביר לנו את שעות הפנאי שלנו בנחת ומאפשר לנו להנות מתוצאה מספקת ומרשימה במיוחד. עם זאת, התחביב המופלא הזה טומן אולי בעיה פשוטה אחת – הישיבה הממושכת, העבודה המדויקת וההתעסקות הרבה עם הידיים, לא פעם גוררת כאבים במפרקים ובכף היד. לא היינו ממליצים לכם להפסיק בעבודת הציור המהנה, במיוחד כיוון שהיא מצוינת עבורנו מהיבטים רבים אחרים – היא מעולה לשלווה הנפשית שלנו ולתחושת הרוגע, הסיפוק והנחת שמלוות לה.

בשביל לעזור לכם למצוא את הדרך הנכונה עבורכם להתמודד עם הבעיה, אנחנו בארטלי ריכזנו כמה פתרונות יצירתיים שיכול להיות ששווה לכם לנסות. בהצלחה!

הקפידו לקחת הפסקות שגרתיות

אולי העצה הכי פשוטה והכי יעילה תהיה לקחת מידי פעם הפסקה. כשאנחנו נהנים ממלאכת ציור יהלומים, הריכוז הרב והקשב שאנחנו מקדישים בעבודה מביאה לתחושה שהזמן עוצר. וודאו שמידי שעה אתם עוצרים לכמה דקות, קמים, מסתובבים ונותנים לידיים שלכם קצת לנוח מהמלאכה. שימו שעון מעורר ווודאו שאתם עוצרים למנוחה.

מתחו את הידיים והזרועות

בזמן ההפסקה שלכם, נוסף על הרפייה של הידיים חשוב שתדאגו לבצע כמה מתיחות. סובבו את מפרק היד, מתחו את הידיים, הניעו את האצבעות ותנו לידיים להשתחרר. באינטרנט תוכלו למצוא מבחר תרגילים למתיחת הידיים והזרועות, תיעזרו בהם בבניית תוכנית המתיחות האישית שלכם.

וודאו שסביבת העבודה מותאמת למימדים שלכם

לא פעם כאבים במפרקי הידיים בעבודה ממושכת וממוקדת נובעים גם מחוסר התאמה של עמדת העבודה למשתמש בה. אם העמדה או כיסא העבודה שלכם בגובה לא מתאים, ייתכן שתיטו להישען על הידיים, להתבונן מטה או למתוח את הידיים באופן לא בריא. הדבר עשוי להוביל לכאבים ודרך פשוטה לפתור את זה, תהיה פשוט להתאים את העמדה לפרופורציות האישיות שלכם.

נסו רצועה או כפפה אורטופדית

דרך מצוינת להקל על הכאבים תהיה לבצע שימוש בכפפה או רצועה אורטופדית. אלה יכולות להפחית את הנפיחות באזור הכאוב, לשפר את מחזוריות האדם, להקל על תחושת הכאב ולהפחית מהלחץ שמופעל על העצבים ביד. מדובר בהשקעה חד פעמית שתוכל להועיל לכם לפרק זמן ממושך.

מצאו את מה שעובד הכי טוב עבורכם

כל אחד מאיתנו קצת שונה ולכן, הפתרון המושלם לכאבים עבור כל אחד מאיתנו הוא שונה. נסו את האפשרויות השונות, תראו מה עובד עבורכם יותר או פחות ווודאו שאתם שומרים על שגרת מתיחות ומנוחה בריאה, בין כל שעות היצירה שלכם. מאחלים לכם המשך ציור יהלומים מוצלח ורק בריאות!

0