כל מה שרציתם לדעת על ציור ביהלומים

כבש את העולם בסערה

בדומה לצביעה עם מספרים, ציור יהלומים הוא תחביב חדשני שהפך לטרנד חזק ברחבי העולם, בעיקר בקרב חובבי DIY. הפעילות הזאת כבשה את העולם בהתרגשות כיוון שמדובר בפעילות מהנה במיוחד שפשוט מאוד ללמוד, גם בקרב אנשים שלרוב נוטים להסתבך עם פעילויות אומנות אחרות. קל להשתלט על מיומנויות הבסיס ומדובר בפעילות מקסימה שמתאימה לאנשים בכל הגילאים.

אז מה זה צביעה ביהלומים?

ציור יהלומים, בדומה לצביעה רגילה, מאפשרת לאומן החובב לצבוע סקיצה פשוטה בצבעים מרשימים ובוהקים. לעומת הצביעה הרגילה שנעשית באמצעות מכחול, טושים או צבעים, צביעה ביהלומים נעשית בטכניקה מעט אחרת. את הקנבס הריק שמסומן בפשטות, האומן ממלא ביהלומים בהתאם לסימונים וקווי המתאר. הריצוף הוא תהליך ארוך ומספק, שלא דורש מיומנויות מיוחדות ובסיומו מתקבלת יצירה מפוארת ומרשימה אותה ניתן לתלות בסלון הבית או להעניק לחבר קרוב.

איזה יתרונות יש לתחביב המיוחד הזה?

לפני הכל, כמו כל תחביב אומנותי אחר, גם ציור ביהלומים הוא תחביב שמפתח את יכולות הקשב של העוסקים בו ואת יכולות ההתמדה. בסיום התהליך המשמעותי, מתקבל תוצר חומרי מספק במיוחד, שמעיד על ההשקעה הרבה שהושקעה ביצירה. בנוסף, לעומת תחביבים אחרים כמו ציור או פיסול, שדורשים כישרון ולא פעם גם ניסיון של שנים ארוכות – ציור ביהלומים ניתן ללמוד יחסית במהירות. בנגזרת מכך, מדובר בפעילות מקסימה שיכולה להתאים לכל המשפחה לשעות אחר הצהרים או לימים הנינוחים של סוף השבוע.

איך צובעים לפי יהלומים?

תהליך הצביעה הוא יחסית פשוט. הקנבס מסומן בסימולים פשוטים ונוחים לעין, שמותאמים למקרא הצבעים המצורף לערכה. בהתאם לסימולים, תוכלו לזהות בקלות את צבע היהלומים שנדרש למלא בכל אזור בציור. לאחר מכן, את מכשיר מיקום היהלומים לאחר שנגע בשעווה, הצמידו ליהלום כאשר צידו הבולט מופנה כלפי המכשיר. לאחר מכן, הצמידו את היהלום למיקום עם הסמל המתאים. התהליך פשוט מאוד, נגיש ללמידה ויכול להתאים גם לחסרי ניסיון.

אז איפה קונים?

ערכות ציור ביהלומים ניתן למצוא בשלל חנויות אומנות, בינהן גם חנויות אינטרנטיות. אם אתם רוצים ללכת על ערכה איכותית, בסגנון האישי שמתאים לכם – יכול להיות ששווה לכם לשקול להנות מהערכות שלנו. אצלנו בארטלי תוכלו למצוא מבחר אדיר של ערכות ציור ביהלומים בשלל עיצובים וסגנונות – החל מציורים קלאסיים ומודרניים ועד לנופים אורבניים ונופי טבע ואפילו חיות.

אנחנו מזמינים אתכם להתרשם ממבחר ערכות שלנו, להתלבט בין האפשרויות השונות ולמצוא את הערכה המושלמת שלכם. תהנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0