ערכות הצביעה המומלצות שלנו עבור ילדים

למה דווקא צביעה לפי מספרים?

כהורים, אנחנו מעוניינים תמיד בטוב ביותר עבור הילדים שלנו. הדבר בא לידי ביטוי בבחירת הגן או בית הספר של הילדים שלנו, בדאגה היומיומית וכמובן – בכך שאנחנו מעודדים אותם לסקרנות ויצירתיות. רעיון מקסים לתחביב חדש לילדים האהובים שלכם יהיה כמובן ללמד אותם לצבוע לפי מספרים. מדובר בפעילות משותפת שיכולה לקרב בינהם, ללמד את הילד על סבלנות והתמדה וחשוב לא פחות – ללמד אותם שזה בסדר לטעות. במילים אחרות, מדובר בבילוי משפחתי מצוין שיכול להעביר את הזמן ולעשות הרבה נחת לכם ולילדים.

מה מאפיין ערכה אידיאלית לילדים מתחילים?

אז נכון, ישנן ערכות הצביעה הקשות והמאתגרות יותר, אך עבור הילד המתחיל, חשוב דווקא ללכת בקטן. ערכות למתחילים יהיו ערכות עם הצללות יחסית בסיסיות, גבולות ברורים ותחימה גיאומטרית קלה. באופן כזה הילד יוכל להתקדם להנאתו בצביעה ולראות בפשטות את הציור מתגבש. הציור לא חייב להיות תמונתי וחי – אולי דווקא עדיף שיהיה מדובר בציור שאמור להיראות דו מימדי.

בשביל לעזור לכם למצוא את היצירה המושלמת לצביעה עם הילדים, אנחנו בארטלי ריכזנו עבורכם כמה רעיונות מגניבים.

רקדנית בחשכה

אם ילדתכם האהובה חובבת ריקוד, יכול להיות שהיצירה הזאת יכולה להתאים. היצירה מאופיינת בכמות יחסית מצומצמת של צבעים, בעלת גבולות גיאומטרים ברורים ויחסית נוחה לצביעה. בנוסף, כיוון שהיא ציורית מאוד, אין חשש שהילד יצא מהגבולות ויהיה לא מרוצה – היצירה הייחודית שלו תהיה יפה כפי שהיא.

בולדוג צבעוני

אם יש לכם ילד סבלני, סקרן שאוהב חיות, יכול להיות שמדובר ביצירה המושלמת עבורכם. היצירה בולדות צבעוני היא יצירה מודרנית, פשוטה שמציגה לראווה בולדוג חמוד במיוחד, שצבוע בשלל צבעים חזקים ויפים. גם כאן, היצירה כוללת גבולות גיאומטרים ברורים ומאורגנים ועל כן יכולה להתאים לילדים סבלניים ומשקיעים. את היצירה תוכלו לצבוע ביחד עם הילדים, לעזור להם באזורי הצביעה הקטנים יותר וללמד אותם על דיוק והתמדה.

דקלי קליפורניה

היצירה דקלי קליפורניה היא רעיון מקסים נוסף ליצירה מקסימה שתוכלו לצבוע ביחד עם הילידם. היצירה מציגה לראווה דקלים יפהיפיים על רקע שקיעה מסתורית בגוונים חמים ומסקרנים. היצירה כוללת שטחי צביעה בכמות צבעים יחסית מצומצמת, אך עשויה להיות מורכבת מעט יותר עבור חלק מהילדים בגלל הצביעה של הדקלים. אם אתם רוצים לאתגר את הילד ולהיות שם איתו כשהוא מתחיל בתהליך הצביעה שלו – מדובר ביצירה בשבילכם.

ירח נורדי

אם אתם רוצים להתחיל בקטן ולאט לאט להגביר את הקצב – ירח נורדי היא יצירה מצוינת. מדובר ביצירה מודרנית, פשוטה וכזאת שכיף לצבוע ביחד עם הילדים. כיוון שמדובר ביצירה יחסית פשוטה, תהליך הצביעה הוא מהיר ויוכל להעביר לכם ערב או שניים של פנאי ונחת עם הילדים. תהנו!

0