איך צובעים לפי מספרים?

פעילות מרגיעה ונעימה לשעות הפנאי

בשגרה העמוסה והאינטנסיבית שלנו, לא תמיד אנחנו מקדישים מספיק זמן ללעשות דברים שאנחנו אוהבים. עבור חלק מאיתנו מדובר בפעילות גופנית כמו ריצה או שחייה, עבור אחרים מדובר בבילוי עם חברים, יש שנהנים מספר טוב ואנחנו – אנחנו הכי אוהבים להעביר את הזמן בנחת בעבודות יצירה מרגיעות ונעימות. צביעה לפי מספרים היא תחביב פשוט, מספק ומהנה מאוד שיכול להתאים לחובבי היצירה מביננו שהתנסו או לא התנסו בצביעה לפני כן. עבור אלו מכם שמתחילים במלאכת הצביעה בפעם הראשונה, הכנו לכם פה בארטלי מדריך עם כמה טיפים שאולי יוכל לעזור. בהצלחה!

לפני הכל – מה התפקיד בכלל של המספרים?

כשתקבלו את ערכת הצביעה שלכם, תבחינו בכך שקיבלתם שני מוצרים ממוספרים – קנבס עם שרטוט דק של ציור וצבעים לצביעה שלו. המספור של הקנבס והצבעים הוא דרך לתקשר איתכם ולהסביר לכם בפשטות, את ההמלצה שלנו עם איזה צבע כדאי לצבוע כל חלק וחלק ביצירה. לא מדובר בתהליך יותר מידי מורכב – כל מה שעליכם לעשות הוא לבחון את הצבעים שכתובים על כל אחד מהפריטים ולהתחיל בצביעה בהנאה.

חשוב לשמור על סדר – נקו את המברשות

המברשות האהובות שלנו עשויות מחומרים איכותיים ועמידים ובכל זאת – גם הן לא מושלמות. בשביל למקסם את הפוטנציאל של חווית הצביעה ולשמור על המברשות לאורך זמן, חשוב שלאחר הצביעה תנקו אותן. באופן כזה תמנעו מהן להתייבש ולהתקשות עם הצבע עליהן וגרוע מכך – ללכלך את הקנבס בצביעת האזור הבא עם הצבע הקודם איתו צבעתם. אל תתעצלו – זה חשוב!

תשתדלו לא להשאיר רווחים בין הצבעים

אז נכון, כבר מגיל צעיר לימדו אותנו שחשוב לנסות עד כמה שיותר לא לצאת מהגבולות. אמנם יש בזה מן האמת – יציאה מהגבולות כשהיא משמעותית וגסה, יכולה להזיק לאיכות הציור. עם זאת, בשביל להנות מציור צבעוני, חי ונעים לעין – חשוב יותר דווקא שלא להשאיר רווחים בין מתחמי הצביעה. את גבולות הציור תוכלו למלא בעדינות בצבע או למרחיקי לכת – לטשטש את הגבול באמצעות ערבוב של שני הצדדים שעוטפים אותו. הטשטוש יאפשר לכם להפוך את הציור לחי יותר וישדרג אותו בכמה רמות.

והכי חשוב – אל תפחדו לטעות

ואולי הטיפ הכי חשוב שיש לנו לתת לכם הוא פשוט להנות מהצביעה. צביעה לפי מספרים מצוינת דווקא עבור הפרפקציוניסטים שמביננו כיוון שהיא מלמדת אותנו שזה בסדר לטעות. היצירה שלכם תצא יפה גם אם תצאו מהגבולות, גם אם תלכלכו אותה וגם אם לא תלכו בדיוק לפי ההוראות. כל הכתמה של צבע ניתן לתקן בעוד צבע ועל כל ציור שנכשל – יכול להגיע ציור שהצליח. תהיו קלים עם עצמכם ותהנו!

0