הורים? כך צביעה לפי מספרים יכולה לתרום לילדיכם האהובים

הכי חשובים לנו בעולם

מהיום שבו הם הגיעו לעולם, הילדים האהובים שלכם ממלאים את חייכם בשמחה, קלילות, תמימות ובעיקר – הרבה נחת. הילדים האהובים שלנו לא מלמדים אותנו בכל יום ויום רק על עצמם אלא גם על העולם, הסביבה שלנו ועלינו. האור שהם מכניסים לחיים שלנו הוא לא נגמר, ולכן זה לא ממש מפתיע שאנחנו רוצים לדאוג שהם יהיו מוקפים בסביבה תומכת וחיובית, שתאפשר להם להנות מילדות מופלאה וכמובן, לממש את הפוטנציאל האישי שטמון בהם.

מה זה בכלל צביעה לפי מספרים?

צביעה לפי מספרים היא תחביב כייפי וקליל שיכול להתאים לכל שכבות הגיל, בינהן כמובן גם ילדים קטנים ובני נוער. ערכות הצביעה כוללות קנבס שמעוטר בקווי גבול חלשים של סקיצת הציור שעתיד להיצבע, ומספרים שמורים על הצבע שימלא את הקנבס באזורי התחימה השונים של הציור. מדובר בתחביב מהנה, שמעביר את הזמן בנחת ו. אז איך הצביעה בכלל יכולה לתרום לילדים שלכם?

מחזקת קשר עין – יד

בעיקר בגילאים הצעירים, המוח עוד מקבל צורה. בין המיומנויות החשובות ביותר שמתמקדים בהם בשנות הגן ובכיתות הנמוכות בבית הספר היסודי הן מוטוריקה עדינה ובפרט קשר עין – יד. מלאכת הצביעה מלמדת את הילדים לשמור על דיוק ומחזקת את היכולות המוטריות של הילדים תוך עיסוק בפעילות מהנה וקלילה.

בעבודה משותפת – מלמדת על עבודת צוות

דרך מופלאה להפוך את תהליך הצביעה למהנה אפילו יותר היא לעשות אותו ביחד. בתהליך הצביעה תוכלו לשתף את כל המשפחה ואפילו להזמין את החברים של הילד האהוב שלכם וליצור קבוצת צביעה. הצביעה המשותפת תלמד את ילדיכם על עבודת צוות ודבקות במטרה ויכולה אפילו להביא ליצירת חברויות חדשות.

מעודדת סבלנות ומחזקת את יכולות הקשב

כמו בכל עבודת אומנות, גם צביעה לפי מספרים, היא מיומנות שדורשת קשב, התמדה והשקעה. ועל כן מדובר בתחביב נהדר בשביל לחזק את יכולות הקשב של הילדים האהובים שלכם וסבלנות וחשוב לא פחות – תראה לילדים שלכם שההתמדה משתלמת.

ובעיקר – עושה הרבה שמח

בתכלס, אולי מה שהכי חשוב זה שמדובר בפעילות כייפית. אז נכון, לצביעה לפי מספרים יש יתרונות רבים להתפתחות של הילדים שלכם אבל מה שבאמת חשוב, זה שיתרונות אלה באים ביחד עם העובדה שמדובר בתחביב כייפי, קליל ומשמח. אצלנו בארטלי תוכלו להנות ממבחר אדיר של יצירות צביעה לפי מספרים שיכולות להתאים למשפחה ולעשות הרבה שמח לילדיכם האהובים. אנחנו מזמינים אתכם לבחון את היצירות השונות, להתלבט ולמצוא לבסוף את היצירה שהכי התחברתם אליה. תהנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0