הנה כמה טיפים לציור ביהלומים שישפרו לכם את התהליך והתוצאה

קצת על ציור ביהלומים

אומנות היא ללא ספק דרך מצוינת להעביר את הזמן, לשפר את יכולות הקשב שלנו וכמובן – תחום עניין שיכול להתאים לכולם. אחד מהז'אנרים החמים ביותר בעולם האומנות בשנים האחרונות הוא ציור יהלומים – שיבוץ של יהלומים קטנטנים ואיכותיים בשלל צבעים על קנבס מסומן, עד ליצירה של תמונה מרהיבה ומיוחדת. מדובר בתחביב שדורש סבלנות והתמדה, אך ההשקעה משתלמת – בסיום העבודה מתקבל תוצר סופי מרהיב ביופיו.

אז נכון, את המלאכה הבסיסית ניתן להבין יחסית במהירות ובכל זאת, ישנם טריקים פשוטים שייעלו לכם את העבודה וישדרגו אותה בכמה רמות. בשביל להפוך את חווית הציור ביהלומים שלכם לאידיאלית, אנחנו בארטלי ריכזנו עבורכם כמה טיפים ששווה לכם להכיר. תהנו!

התחילו את הציור מלמעלה למטה

את הקנבס החלק שלכם במהלך העבודה תמקמו על השולחן. לכוח הכבידה יש חשיבות בעבודה, שכן הזזה של הקנבס עם היהלומים, לפני שאלה עוד התייבשו והתייצבו במקומם עלולה להיות מסוכנת כאשר מדובר בגלישה אל מתחת לשולחן. עבודה על הציור מלמעלה למטה מאפשרת לכם להניע את הציור אל תוך השולחן במהלך ההתקדמות ובכך תאפשר לכם עבודה נעימה ומסודרת.

שדרגו את סביבת העבודה

לארגון נכון של אביזרי היצירה שלכם משמעות מהותית בעבודה מסודרת, נוחה ויעילה. חשוב שתחזיקו את כל היהלומים שלכם באופן מסודר, כך שהם מופרדים ומובחנים זה מזה בהתאם לצבעם. את היהלומים שלכם תוכלו למשל לסדר בקרטוני ביצים, למיין בשקיות קטנות ומאורגנות או לחילופין להשתמש במגשיות שיאפשרו לכם לשמור על סדר.

הפכו את סביבת העבודה שלכם לניידת

אז נכון, לעבוד בסביבה קבועה ויציבה זה הכי כיף שיש ובכל זאת, לעיתים אנחנו נדרשים או מעוניינים לקחת את העבודה שלנו לחדרים אחרים ברחבי הבית. מקמו את הקנבס וכלי העבודה על קרטון קשיח מבעוד מועד וכך במידת הצורך תוכלו לשנע את העמדה שלכם למקום אחר.

עבדו באופן ממוקד

עבודה טובה היא ללא ספק עבודה מסודרת. אל תנסו במהלך העבודה לתקוף אזורים גדולים – עבדו וקלפו אזורים ספציפיים. באופן כזה תוכלו למנוע מהידיים שלכם או מהיהלומים שוררים להידבק לאזורים אקראיים על הקנבס.

התחילו בציורים פשוטים

אז נכון, כיף לחשוב בגדול. ובכל זאת, כמו כל תחביב אחר, גם כאן אנחנו היינו ממליצים לכם להתחיל בקטן. תתחילו בציור שכולל כמות יחסית מצומצמת של צבעים ודפוסים פשוטים ובכל זאת, בכזה אתם אוהבים ועושה לכם חשק לרצף. שתהיה לכם חווית ציור מהנה!

0