צביעה לפי מספרים – למה זה טוב בכלל?

קצת על צביעה לפי מספרים

בסופו של דבר, תחביב טוב הוא נכס. יכול להיות מדובר בפעילות גופנית מהנה, ביכולת מוזיקלית מרהיבה וכמובן – באומנות. את עולמות הציור והפיסול כולנו מכירים יחסית מקרוב. כמעט לכולנו יש חבר אומן חובב, מוכשר במיוחד שמצליח ליצור מאפס עולם ומלואו, מבלי להתאמץ יותר מידי. ובכל זאת, רבים מאיתנו לא מחפשים להתמקצע בעולמות האומנות, אלא בעיקר להנות מהדברים הטובים שיש להם להציע. כאן נכנסת בדיוק טכניקת הצביעה לפי מספרים.

הערכות שניתן למצוא אצלנו בארטלי, ובחנויות יצירה נוספות, מגיעות עם קנבס לבן שמכיל קווי תחימה דקיקים ומספרים שכתובים בפונט חלש וקטן. מספרים אלה, יסייעו לאומן החובב להבין באיזה צבע עליו למלא את השטח. התחביב המופלא הזה מאפשר לכולנו, ילדים עד מבוגרים כאחד, ליצור מאפס יצירת אומנות מרהיבה ביופייה. אז נוסף על כך שמדובר בתחביב מהנה, ריכזנו עבורכם כמה יתרונות של התחביב המופלא שיעשו לכם חשק להתחיל ולצבוע. תהנו!

טוב לבריאות הנפש

אז נכון, כל תחביב הוא מצוין לבריאות הנפשית שלנו, אך צביעה ויצירה ככלל, הם עולמות מופלאים שיכולים להועיל מאוד לנפש העדינה שלכם. הפסיכולוגיה שעומדת מאחורי התחושה הנעימה שהצביעה מעניקה, נובעת ממנגנון כימיקלי בגוף שלכם. כשאתם צובעים את הציור ומגיעים לתוצאה מספקת, הגוף משחרר דופמינים, סרטונין ושלל חומרים טובים נוספים שהמוח שלכם אוהב, שמשחררים מתחים ויגרמו לכם להנות מתחושה של רוגע. ככל שתשתפרו התוצאות יהיו טובות יותר – וכך גם הסיפוק.

עוזר למניעת אובדן זיכרון

כולנו אוהבים את הזיכרון שלנו אך על דבר אחד אפשר להסכים – ככל שעוברות השנים, הדעיכה בזיכרון אצל כולנו היא פשוט לא נמנעת. מחקרים פסיכולוגים מראים כי חובבי אומנות וכתיבה ספרותית בעלי סיכוי נמוך יותר לאובדן זיכרון כאשר יגיעו לגיל זקנה. הצביעה עוזרת לאומן לחדד את המחשבה ולהנות מרוגע וסביבה נעימה, שיכולים להועיל עם התפקודים הקוגניטיביים שלו.

מאפשר לך להעביר את הזמן בנחת

אם אתם אנשים של אנשים, יכול להיות שאתם מתקשים להעביר את הזמן לבדכם. צביעה לפי מספרים היא רעיון מופלא לתחביב מהנה שיעביר לכם את הזמן בנחת, כאשר החברים עסוקים או בזמנים בהם אתם רוצים להיטען מחדש בכוחות. בנוסף, התחביב יכול להיות מצוין גם עבור חוויה משפחתית מלכדת, בילוי מהנה עם החברים ואפילו פעילות שתעביר את הזמן לילדים האהובים שלכם.

התוצאה מספקת

לעומת תחביבים אחרים כמו ספורט או מוזיקה, כשמדובר ביצירה ישנו יתרון מהותי בולט ברור – התוצר. בסיום תהליך הצביעה המהנה והמופלא, תזכו ביצירה נהדרת שתוכלו לתלות בסלון הבית או אחד מחדרי השינה.

תחביב שמתאים לכולם

בשורה התחתונה – מדובר בתחביב כיפי, מהנה וקליל במיוחד. לא צריך להיות אומנים בשבילו, לא נדרש ניסיון קודם ולמעשה – הפעילות המהנה יכולה להתאים לכולנו. אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לקטלוג העשיר שלנו, למצוא את התמונה האהובה ולהזמין את הערכה האישית שלכם עוד היום. תהנו ותתחדשו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0